Veel gestelde vragen

Waarom uitbesteden? 

• Professionele  behandeling

• Gemak en zekerheid

• BTW aangifte is op tijd

• Discretie

Hoe werkt het?

Tijdens ons 1e gesprek kunt u aangeven of u uw (financiële) administratie op uw locatie verricht wilt hebben of dat u uw gegevens aanlevert en Compleet-Adm het voor u verwerkt.

Hoe moet ik aanleveren?

U kunt uw bescheiden zoals; bankafschriften, verkoopfacturen, inkoopfacturen, kasbonnen en belastingaanslagen in een ordner rangschikken.

Wanneer te bereiken?

We zijn te bereiken op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur m.u.v de woensdagmiddag.
Via de mail is Compleet-Adm continu te bereiken.

Vanwaar de lage prijs?

Alleen de exact gemaakte uren zullen worden doorberekend.

Kan ik mijn eigen applicatie gebruiken?

Ook als u al enige tijd een onderneming hebt, kunt u uw huidige applicatie gebruiken, Compleet-Adm zal de gegevens invoeren vanaf waar u gebleven bent.

Kan ik ook een deel uitbesteden?

U kunt ook zelf een gedeelte van de (financiële) administratie invoeren en de controle en aangiftes laten verzorgen door Compleet-Adm.

Bestaat de mogelijkheid tot

tijdelijk inhuren?

Tijdens ziekte of drukte heeft u de mogelijkheid Compleet-Adm een tijd in te huren naar gelang u het nodig vindt.

Halen of brengen?

Wij komen de administratie op afspraak bij u ophalen, maar als u het komt brengen staat de koffie uiteraard voor klaar.