Veel gestelde vragen
1. Waarom besteed ik mijn (financiële) administratie geheel uit aan Compleet-Adm?
• Professionele en discrete behandeling
• Gemak
• Zekerheid
• BTW aangifte is op tijd
• Meer tijd voor uw eigen onderneming
2. Wanneer en hoe is Compleet-Adm te bereiken?
Compleet Adm is te bereiken tijdens kantooruren van 8.00 uur tot 17.00 uur m.u.v de woensdag, via de mail is Compleet-Adm continu te bereiken.
3. Bestaat de mogelijkheid tot tijdelijk inhuren bij ziekte of drukte?
Tijdens ziekte of drukte heeft u de mogelijkheid Compleet-Adm een tijd in te huren naar gelang u het nodig vindt.
4. Hoe werkt administratiekantoor Compleet-Adm?
Tijdens ons 1e gesprek kunt u aangeven of u uw (financiële) administratie op uw locatie verricht wilt hebben of dat u uw gegevens aanlevert en Compleet-Adm het voor u verwerkt.
5. Hoe komt het dat Compleet-Adm zo voordelig is?
Alleen de exact gemaakte uren zullen worden doorberekend.
6. Is het mogelijk om een deel van mijn ( financiële) administratie uit te besteden?
U kunt ook zelf een gedeelte van de (financiële) administratie invoeren en de controle en aangiftes laten verzorgen door Compleet-Adm.
7. Hoe kan ik mijn gehele (financiële) administratie aanleveren?
U kunt uw bescheiden zoals; bankafschriften, verkoopfacturen, inkoopfacturen, kasbonnen en belastingaanslagen in een ordner rangschikken.
8. Kan ik mijn huidige applicatie blijven gebruiken?
Ook als u al enige tijd een onderneming hebt, kunt u uw huidige applicatie gebruiken, Compleet-Adm zal de gegevens invoeren vanaf waar u gebleven bent.
9. Wordt de administratie bij u opgehaald?
Compleet-Adm zal de bescheiden met een door u afgesproken tijd bij u ophalen.
Administratiekantoor Compleet-Adm | Minet Verlaat | Appelaar 74 - 4907 KG - Oosterhout