Veel gestelde vragen

 

1. Waarom besteed ik mijn (financiële) administratie geheel uit aan Compleet-Adm?

• Professionele en discrete behandeling

• Gemak

• Zekerheid

• BTW aangifte is op tijd

• Meer tijd voor uw eigen onderneming

 

2. Wanneer en hoe is Compleet-Adm te bereiken?

Compleet Adm is te bereiken tijdens kantooruren van 8.00 uur tot 17.00 uur m.u.v de woensdag, via de mail is Compleet-Adm continu te bereiken.

 

3. Bestaat de mogelijkheid tot tijdelijk inhuren bij ziekte of drukte?

Tijdens ziekte of drukte heeft u de mogelijkheid Compleet-Adm een tijd in te huren naar gelang u het nodig vindt.

 

4. Hoe werkt administratiekantoor Compleet-Adm?

Tijdens ons 1e gesprek kunt u aangeven of u uw (financiële) administratie op uw        locatie verricht wilt hebben of dat u uw gegevens aanlevert en Compleet-Adm het voor u verwerkt.

 

5. Hoe komt het dat Compleet-Adm zo voordelig is?

Alleen de exact gemaakte uren zullen worden doorberekend.

 

6. Is het mogelijk om een deel van mijn ( financiële) administratie uit te besteden?

U kunt ook zelf een gedeelte van de (financiële) administratie invoeren en de controle en aangiftes laten verzorgen door Compleet-Adm.

 

7. Hoe kan ik mijn gehele (financiële) administratie aanleveren?

U kunt uw bescheiden zoals; bankafschriften, verkoopfacturen, inkoopfacturen, kasbonnen en belastingaanslagen in een ordner rangschikken.

 

8. Kan ik mijn huidige applicatie blijven gebruiken?

Ook als u al enige tijd een onderneming hebt, kunt u uw huidige applicatie gebruiken, Compleet-Adm zal de gegevens invoeren vanaf waar u gebleven bent.

 

9. Wordt de administratie bij u opgehaald?

Compleet-Adm zal de bescheiden met een door u afgesproken tijd bij u ophalen.

 

Administratiekantoor Compleet-Adm  |  Minet Verlaat  |  Appelaar 74   - 4907 KG  - Oosterhout